Wednesday, July 11, 2007

ကၽြန္မ လူမိုက္



ကၽြန္မမ်က္စိေရွ႕တြင္ ထိုထိုကိစၥမ်ား ျဖစ္ပြားခဲ႔၏။
ကၽြန္မ ညီမေလးသည္ ထိုထို သူမ်ားၾကား ဘာရယ္မဟုတ္ လူမိုက္လုပ္မိေသာအျဖစ္ေၾကာင္႔ ရန္သူ ေပါမ်ားတာလည္း ေတြ႕ဖူး၏။
သို႔ေသာ္ ကၽြန္မသည္ တတိယလူ ေနရာမွ မေနတတ္ခဲ႔ျပန္...

+++

"လူလိမၼာတို႔မည္သည္မွာ တပါးသူရဲ့ အမွားကေန သင္ခန္းစာကို ရၾကကုန္၏..."
ကၽြန္မ လူလိမၼာ မဟုတ္တာေတာ႔ ေသခ်ာသြားခဲ႔ၿပီ။

"လူမိုက္တို႔မည္သည္မွာ ကိုယ္တိုင္မွားမွ သင္ခန္းစာကို ရ၏..."
ကၽြန္မ လူမိုက္သာ ျဖစ္ေလသည္။

"ပို၍ မိုက္မဲေသာသူတို႔ကား ကိုယ္တိုင္မွားပါလ်က္နွင္႔ပင္ သင္ခန္းစာကို မရၾကကုန္..."
ဤအခ်က္တြင္ေတာ႔ ကၽြန္မ မပါ၀င္ေသးပါ... ဘယ္ေတာ႔မွ ဒီအဆင္႔ထိ ေရာက္လာေတာ႔မည္ မဟုတ္တာလည္း ေသခ်ာပါသည္။

~~~Men become bad and guilty because they speak and act without foreseeing the results of their words and their deeds.~~~
~~~လူေတြဟာ သူတို႔ေျပာတဲ႔စကား၊ သူတို႔ရဲ့ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြေၾကာင္႔ ျဖစ္လာမယ္႔ အက်ိဳးဆက္ေတြကို ႀကိဳမျမင္ဘဲ ေျပာဆိုလုပ္ေဆာင္တတ္ၾကလို႔ သူတို႔ဟာ ဆိုးသြမ္းၿပီး အျပစ္ေတြ ရွိလာၾကရတယ္...~~~
ကၽြန္မရဲ့ စကားလံုးေတြကို ျပန္ရုပ္သိမ္း၍ ပါးစပ္ကို ပိတ္ထားပါေတာ႔မည္...

+++

ကၽြန္မတသက္စာ မွတ္သားရေအာင္ သခၤန္းစာ ေပးၾကကုန္ေသာ ထိုထိုသူမ်ားအား ေက်းဇူးတင္မိသည္။


s0wha1
10th of July (2:55pm)


Print this post

0 comments:

ကာရန္မဲ႔ အေတြးစမ်ား © 2008 Por *Templates para Você*