Friday, July 27, 2007

အလြမ္း



ဒီကဗ်ာက ကၽြန္မ ေလးတန္းေက်ာင္းသူ အရြယ္ထဲက ရြတ္လို႔လည္းေကာင္း၊ သေဘာလည္းက်လို႔ အလြတ္က်က္ထားတဲ႔ ကဗ်ာေလးပါ... ကဗ်ာပိုင္ရွင္ ဘယ္သူမွန္း ကၽြန္မ မသိပါဘူး။ ကၽြန္မအစ္ကိုရဲ့ စာအုပ္ၾကားထဲမွာ စာရြက္ေခါက္ေလးနဲ႔ ေရးထားတာကို ေတြ႕ၿပီးယူဖတ္မိတဲ႔ ကဗ်ာေလးပါ။ လက္ေရးက အစ္ကို႔လက္ေရးလည္း မဟုတ္ေတာ႔ ကိုႀကီးကဗ်ာ မဟုတ္တာေတာ႔ ေသခ်ာပါတယ္။ သူ႔သူငယ္ခ်င္း တေယာက္ေယာက္ရဲ့ ကဗ်ာလား၊ ဒါမွမဟုတ္ စာအုပ္တစ္အုပ္ထဲကေန ကူးထားတဲ႔ ကဗ်ာလားေတာ႔ ကၽြန္မ မသိပါ။ လြန္ခဲ႔တဲ႔ ၁၅ နွစ္ကဆိုေတာ႔ ကၽြန္မအစ္ကို ကိုေမးလည္း မွတ္မိေတာ႔မယ္ မထင္ပါဘူး။ ေသခ်ာတာကေတာ႔ ကၽြန္မ တစံုတေယာက္ကို အရမ္းလြမ္းေနပါတယ္။

***

လြမ္း
မလြမ္းစဖူး၊
အလြမ္းထူးျဖင္႔
လြမ္းဦးအိပ္မက္၊
လြမ္းရက္သေခၤ်
လြမ္းေ၀ပြင္႔ဖူး၊
လြမ္းဖူးစိုးထိတ္
လြမ္းအတိတ္နွင္႔၊
လြမ္းရိပ္ဧည့္သည္
ခ်စ္ဧည့္သည္ေရ...

အမည္မသိ

***

s0wha1

Print this post

4 comments:

Hteink Min said...

လြမ္းအိပ္မရ ျဖစ္ေနပါေၾကာင္း ဆက္ေရးေပးလိုက္ပါတယ္

s0wha1 said...

ဟိုေကာင္ေလး မင္းမင္း တိတ္တိတ္ေန...

Anonymous said...

ဆိုး၀ွက္ေရ.. ဒါေလး အမ ဘေလာဂ့္မွာ ျပန္ေ၀မွ်လိုက္တယ္ ။ အမလည္း လြမ္းတဲ့အခ်ိန္ေတြမွာ ျပန္ခံစားနိုင္ေအာင္ း)

s0wha1 said...

ဟုတ္ အမ...

ကာရန္မဲ႔ အေတြးစမ်ား © 2008 Por *Templates para Você*